ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • چگونه بفهمیم که پسری مارو دوست داره یانه؟؟

    خواهرگرامی ؛ آن طور که از فحوای متن ارسالیتان بر می آید شما به پسری علاقه مند شده اید و حال می خواهید بدانید نظر وی نسبت به شما چیست و به اصطلاح می خواهید ببینید این عشق و علاقه طرفینی است و یا اینکه یکطرفه است .
    لازم است قبل از بیان جواب سوال شما که چگونه می توان فهمید پسری به دختری علاقه مند است به ذکر مقدماتی بپردازیم تا با بصیرت کاملتری به راه حل مورد نظر برسیم .
    خواهرگرامی ؛نیازهاى عاطفى و غرایز ایام جوانى، آدمى را به سوى «دوست داشتن و عشق ورزیدن» سوق مى‏دهد که البته این یک امر طبیعى و غریزى است و کمتر مى‏توان راهى براى گریز از آن پیدا کرد. از آنجا که جاذبه بین دو جنس مخالف (زن و مرد) مخصوصا در سنین جوانى بسیار شدید است،آنچه مهم می نماید کنترل عقلایى بر احساسات و پرهیز از مخاطراتى است که ممکن است فرد را به گرفتارى‏هاى مختلف روحى و جسمى دچار سازد. 
    از آن جا که زندگی ما اجتماعی است و افراد دیگر نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند ,نمی توانیم از درک درست و دقیق رفتار دیگران بی نیاز باشیم. این ادراک اشکال متفاوتی دارد که دو نوع آن مهم تر است :اول می کوشیم احساسات کنونی دیگران را که معمولا از طریق علایم غیر کلامی مانند حالات چهره ,و تماس چشمی به دست می آیند درک کنیم .دوم می کوشیم علل ماندگارتری را که در پس رفتار طرف مقابل وجود دارد ,بفهمیم که این امر مستلزم کوشش برای فهم انگیزه ,قصد و صفات شخصیتی دیگران است و در روانشناسی اجتماعی به آن ((اسناد)) گویند .
    برخی از راههای ابراز اطلاعات مربوط به حالات درونی (احساسات )عبارتند از :1. حالات چهره 2.تماس چشمی 3. تن صدا 4. حرکات بدنی 5.تماس بدنی 
    خواهرم ؛اطلاعات صحیح از احساسات دیگران به انحای مختلف به دست می آید ؛با این حال کسب این اطلاعات در قضیه ازدواج ,فقط گام نخست به شمار می آید و ما علاوه بر آن ,به فهم صفات ماندگار دیگران و دانستن علل رفتار آنان نیازمندیم .مثلا ممکن است دختری بریده بریده سخن گفتن پسری را در مقابل خود در نگاه اول حمل بر این کند که به وی علاقه مند است و به اصطلاح الآن زبانش بند آمده ,در حالی که ممکن است این رفتار وی هر علتی داشته باشد جز آنچه آن دختر خانم مد نظرش است . و یا گاه ممکن است پسری برای نشان دادن توجه خود به یک دختر،با موتور و یا ماشین از کنار او به سرعت بگذرد و او را دچار ترس کند و رفتارهایی از این قبیل ,در حالی که علت اصلی رفتار وی ناشی از حس تمیل به آن دختر است,لذا ست که باید عامل اصلی قضاوت درباره احساسات دیگران در مورد خود را علت رفتار آنان قرار دهیم .
    اما در مورد مساله شما :
    قصد شما برای ازدواج با فردی که احساس خوبی نسبت به او پیدا کرده اید امری طبیعی است، لذا لازم است برای جهت بخشی مثبت به این حس خود، ارزیابی روشنی از شرایط خود داشته باشید تا برخورد واقع بینانه ای با آن ، در جهت امر بسیار مقدس و ارزشمند ازدواج داشته باشید. 
    ممکن است گاه دختر خانمی برای ارزیابی احساس پسری در مورد خود بخواهد به طور مستقیم اقدام نماید . شأن و منزلت یک دختر ایجاب مى‏کند که تقاضا و اقدام براى ازدواج از طرف مرد صورت گیرد . در ازدواج همیشه پسران طالبند و دختران مطلوب، این عادت براساس فطرت انسانی آنهاست. به همین جهت پسران به خواستگاری می روند نه دختران، حتی در روایتی که مربوط به ازدواج آدم و حواست، آدم با این که خلیفه خدا و مسجود ملائکه شد ولی مأمور شد که از حوا خواستگاری کند و خداوند اجازه نداد حوا از آدم خواستگاری کند. حال اگر عکس این عادت فطری اتفاق افتد، نتیجه مطلوبی نخواهد داد و بلکه گاهی سبب تحقیر و شکست روحی دختر می شود. البته طبق نظر همه مراجع، خواستگارى دختر از پسر اشکال ندارد؛ مگر آنکه این امر خلاف عرف و به گونه‏اى باشد که باعث هتک دختر شود . 
    اسلام به پیروانش دستور می دهد که اگر امکان ازدواج با فرد مورد علاقه شان را داشتند فورا ازدواج کنند و اگر ندارند به هیچ وجه با او ارتباط برقرار نکنند و حتی در خیال خود هم به او فکر نکنند. ما اگر بخواهیم راهی غیر از آنچه اسلام گفته در پیش بگیریم و به جای کنترل احساسات درونی، جلوی آن را باز بگذاریم، دچار مشکلات روحی و روانی زیادی می شویم.
    راهکار
    با توجه به مطالب فوق و شرایط مساله شما لازم است چند نکته را خدمتتان عرض کنیم؛
    1. ازدواج و انتخاب شریک برای زندگی مسأله ای نیست که با افکار و رفتارهای ناشی از احساسات زودگذر پایه ریزی شود. باید برای آن برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشت و بدون محاسبه و دوراندیشی اقدام کردن جز پشیمانی و حسرت چیز دیگری به دنبال ندارد.
    2. انتخاب همسر باید بر اساس ملاک ها و معیارهای صحیح و عقل پسند باشد. کسی که می خواهد ازدواج کند ابتدا باید ببیند آمادگی و موقعیت آن را دارد یا نه، سپس در مورد ویژگی های همسر آینده اش فکر کند و معیارهای اصلی را کشف کند؛ در مرحله سوم باید بکوشد تا افرادی را در نظر بگیرد که بهترین و بیشترین معیار همسر خوب را دارا هستند. این سه مرحله از اصول اساسی ازدواج است و باید رعایت شود. 
    3. در ازدواج همیشه پسران طالبند و دختران مطلوب و این عادت براساس فطرت انسانی آنهاست. 
    4. در مورد مسأله ای که برای شما پیش آمده، اگر با بررسی و تحقیق و مشورت های لازم ایشان را فردى صالح و مناسب تشخیص دادید، بهترین راه آن است که از طریق واسطه‏اى مورد اعتماد نظر طرف مقابل را درباره خویش جویا شوید. مثلا واسطه با ظرافت خاص و تجربه ای که دارد به ایشان بگوید دختری با فلان شرایط و ... آمادگی ازدواج و تشکیل زندگی را دارد و در صورتی که وی مایل باشد خود در این مسیر به او کمک می کند .
    مطمئن باشید در صورتى که اگر او نیز واقعا به ازدواج با شما تمایل داشته باشد به طور رسمى و از طریق خانواده محترمشان با کمک واسطه از شما خواستگارى خواهد کرد. 
    خواهرم اگر با عمل به بند 4 نتیجه مورد نظر خود را دریافت نکردید ,احساسات خود را کنترل و از ابراز محبت خوددارى کنید؛ زیرا علاقه یک سویه راه به جایى نمى‏برد. 
    خوش آن بى مهربانى هر دو سر بى که یک سر مهربانى درد سر بى 
    نکته پایانی 
    با تفحص و پرس و جوى مختصرى که فرد واسطه انجام مى‏دهد، مسأله کاملا روشن مى‏شود,لذا هیچ دغدغه خاطر و اشتغال فکرى برای خود درست نکنید .
    لازم به تأکید است فرد واسطه با ید دارای صفاتی چون دلسوزی، مورد اعتماد و سر نگهدار، عاقل و دارای تجربه باشد وبه گونه ای عمل کند که مثلا می خواهد از نظر و دیدگاه وی درباره شما مطلع شود، و یا می خواهد دختری را برای ازدواج به وی معرفی کند و از اظهار تمایل و علاقه شما به وی (حداقل در مرحله اول) او را مطلع نسازد.
    مطمئنا اگر دختر و پسر از تناسب کافی برخوردار باشند و پسر نیز به این دختر تمایل داشته باشد اقدام خواهد کرد وگرنه به دنبال فرد مورد نظر دیگری خواهد رفت.



    برچسب‌ها: چگونه بفهمیم که پسری مارو دوست داره یانه؟؟

    تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392 | 19:18 | نویسنده : هادی عزیزی |

    -جسور بودن و صحبت های کوتاه کردن

    با دقت گوش کنید که اون به شما چه چیزایی میگه و اونا رو ذخیره کنید تا بعدا بهشون مراجعه کنید.اگه هم دارید باهاش صحبت میکنید,دقت کنید که اون علامتی نشون میده که به شما علاقه داره یا نه:که شامل نکات زیر میشن:

    * دخترها با هم متفاووت اند.اگه اون خجالتی باشه,موقع حرف زدن باشما صداش کمی نرم تر از معمول میشه.شاید با موهاش بازی کنه,با لباسش ور بره و شاید هم به شما خیره بشه.

    * نشونه ی دیگه میتونه این باشه که اون به شوخی ها و جک های مسخره ی شما هم میخنده.(مراقب باشید که اگه خواستید آزمایش کنید جک های بد تعریف نکنید!)

    * شاید نتونه مستقیم به چشمای شما نگاه کنه و امکان داره که زیادی پوزخند بزنه و نخودی بخنده چون نگرانه که چیز زیادی رو فاش نکنه.

    *لبخند زدنشو بررسی کنید.دختری که از شما خوشش میاد وقتی که شما یک مکالمه رو آغاز میکنید فوری لبخند میزنه.و اگه خجالتی باشه لبخندش سریع محو میشه.اما درهرحال نمیتونه حالاتشو زیاد مخفی کنه.اگه اون جذب نشده باشه(که معنیش این نیست که از شما خوشش نمیاد,شاید تمایلی به با شما بودن نداره)شاید کنجکاوانه نگاهتون کنه اما احساس خاصیو ابراز نمیکنه.

     

     

    2- به لاس زدنش  نگاه کنید

     

    اگه لاس میزنه,سخته که بگی دقیقا چه منظوری داره.بعضی از دخترها با پسرا فقط برای یه دوستی معمولی لاس میزنن.اما ممکنه تاثیر مقابلش به اشتباه چیزی بزرگتر از دوستی بشه.پس قبل از هر پیش فرضی بشناسید که دختر مورد نظر از چه گروهیه.

     

    *بعضی از دخترا دلیل خاصی برای لاس زدنشون ندارن.تو این مورد,ممکنه از شما خیلی خوشش بیاد اگه نشانه های بادی لنگووج به صورت ناخداگاه از حرفاش بیشتره.

     

    *بیشتر دخترها نمیخوان که تابلو باشن.اگه اون به راحتی لاس میزنه,توجه کنید که با شما بیشتر از بقیه اینکارو انجام بده.

     

    *اگه دختری رو به خودتون علاقه مند کردین,هیچوقت این اشتباه"لاس زدن با دخترای دیگه جلوی او" رو انجام ندین.چون در این صورت ناراحت میشه و از شما دست میکشه.

     

     

     

    3-به میانگین بقل ها دقت کنید

     

    بقل کردن میتونه راه خوبی برای ابراز مهربونی باشه و دلیل خوبی برای نزدیک شدن و لمس کردن شما بدون اینکه لزوما لاس زدن به نظر بیاد و تابلو باشه.تو این مورد میتونید باهاش کنار بیاید,یا تظاهر کنید که باید برید و عجله  دارید.

     

     

     

    4- به طرز نگاه ها توجه کنید

     

    اگه از شما خوشش بیاد,به شما خیره میشه و وقتی شما نگاهش کنید سریع نگاهشو برمیگردونه.این یعنی اینکه اون خجالتیه یا اینکه راجع به خودش مطمین نیست.اما اگه به شما خیره شد و وقتی هم شما نگاهش کردین به این کار ادامه داد و شما تونستین علاقه رو تو چشماش ببینین,یعنی اینکه از شما خوشش میاد و اعتماد بنفس داره برای اولین حرکت(شروع رابطه)آمادس.

     

    *اگه دیدین که دختری موقعی که شما حواستون نیست و از پشت سر بهتون خیره میشه,معنیش اینه که از شما خوشش میاد.و وقتی هم که شما نگاهش میکنین سریع نگاهشو میدزده و موقعیت سرشو تغییر میده.

     

    4-به دوستاش دقت کنید

    اگه دیدین که دوستاش به شما نگاه میکنن و نیشخند میزنن و یا نخودی میخندن,به این معنیه که اون به دوستاش درمورد شما گفته.این موردشامل هر سنی میشه حتی خانم های سن بالا.اونا معمولا لبخند میزنن,یا به جای نخودی خندیدن و نیشخند زدن با سر اشاره میکنن.حتی تو بعضی از موارد دوست ها انقدر جسورن که میان و میگن که دوستشون از شما خوشش میاد.

    *گاهی اوقات وقتی داره با دوستاش حرف میزنه وقتی شما رد میشین یهو از حرف زدن می ایسته.به این معنیه که شما موضوع صحبت اون بودین.

    *اگه اون به دوستاش در مورد علاقه ی به شما گفته باشه,ممکنه دوستاش بیان و با شما شروع به صحبت کنن و از شما هم سوالایی از این قبیل رو بپرسن:دوست داری با اوون(اسم اون دختر)بری بیرون یا من؟کی از همه بهتره؟کی از همه جذاب تره؟ترجیح میدی با من ازدواج کنی یا اون؟(اسم اون دختر)و اسم مردم مختلفی رو میارن و روش های مختلفی رو امتحان میکنن تا به اسم دوستشون و نشونه ای برسن.

    *تو سن های پایین,دوست ها معمولا بی تجربه اند و خیلی بلند صحبت میکنن.شما این چیزا رو زید میشنوین:(اسم شما)(یا اسم اون دختر)از تو خوشش میاد!

    *موقع هایی که دوستاش سربه سرش میذارن گوشاتونو تیز کنید.ممکنه بگه:سر به سر من نذار!یا آروم تر,یا ممکنه بشنوه!

     

    5-دقت کنید که خودشو کی پریشان نشون میده

    ممکنه وقتی شما اطرافشین بگه "سردمه!" که این یعنی میخواد شما لباستونو بهش بدین.این ژس خیلی رمانتیکیه.یا ممکنه موقع انجام کاری بگه"من تو انجام این کار خیلی بدم" که یه شانسه برای شما تا کمکش کنید.

    *اگه اونجا پسرای دیگه ای هم بودن و اون یکی دیگه رو دوست داشته باشه,اگه شما لباستونو بهش بدین نا امید میشه.تو این مورد حداقل میفهین که چه حسی نسبت به شما داره و بدونید که باید چیکار کنید و یا به اون پسر که دوسش داره بگین.

     

    6-بهش لبخند بزنین

    از لبخند معمولی خودتون استفاده کنید.اگه سریع روشو برگردوند یعنی راحت نیست یا جذب شما نشده.اما اگه اون هم یه لبخند بزرگ یا لطیف تحویل شما داد و به ارتباط چشمی ادامه داد یعنی از شما خوشش میاد.درهرحال هر کاری که بکنه,نمیتونه لبخندشو نسبت به این کار پنهان کنه.و درهرحال اون پیغام شمارو میگیره و میفهمه که این شانسو داره و خودشو برای حرکت بعدی آماده میکنه.

     

    *اگه اون لبخند زد و بعد فوری خودشو به جمعیت دوستاش رسوند یعنی مسترس و کنجکاوه که شما هم میدونین که اون از شما خوشش میاد یا نه.

     

     

     7.به بادی لنگوئجش نگاه کنید؛

    شما میتونید از طریق نگاه کردن به بادی لنگوئج خیلی چیزها از یه دختر بفهمیدکه فراتر از لاس زدن واضح(تابلو)ئه که به صورت ناخودآگاه نشونه هایی از جذب شدنه.نشون های خیلی زیادی هست که به شما اینو نشون میده.برای مثال اگه تاب گشت اون به طرف شما برمیگیرده به این معنیه که اون درمورد حرف زدن با شما اعتماد بنفس بالایی داره.اما اگه اون بدنش رو نزدیک هم نگه میده مثلا دست به سینه اس یا پاهاشو جمع میکنه به این معنیه که خجالتیه و از اینکه با شما صحبت کنه خجالت میکشه و داره یه هشدار برای شمما درست میکنه.

     

    - به نشانه های لطیف و زیرگانه اش نگاه کنید_____اگه چشماش رو گشاد میکنه ممکنه که واقعا از شما خوشش بیاد.

    - وقتی که هردو توی یه اتاق هستید اگه درجای مورب یا ضربدری (میان) شما میشینه اونوقت واقعا جذب شد.اون به طرف شما میشینه با یه رفتار راحت.و یا بازوها و ران هاش روبه روی شمان.هرکدوم از این ها میتونه نشونه ی این باشه که از شما خوشش میاد.وقتی که چهارزانو میشینه به پاهاش نگاه کنید.اگه به طرفش شماس ممکنه به این معنی باشه که از شما خوشش میاد و میخواد نزدیکتر بشه.

    -به لب هاش نگاه کنید.اگه اونا رو مداوم کمس میکنه یا ضربه میزنه وقتی شما اطرافین یعنی جذب شده.و یا اگه وقتی شما نگاهش میکنید لب هاش میلرزه متونید مطمئن باشید که از شما خوشش میاد.

     

     

     

     8.به کارای کوچیکی که براتون انجام میده توجه کنید:

    اگه همیشه برای شما اونجاس و کارایی رو برای شما انجام میده,حتی مثلا وقتی تشنه اید یه مقدار از نوشیدنی خودش رو به شما تعارف میکنه,میتونه نشون دهنده ی این باشه.اما فقط با یه بار اتفاق افتادن هم به خودتون نگیرید که از شما خوشش میاد.ازش درخواست های کوچیک کنید,مثل خواستن یه آدامس یا خودکار,و ببنید که عکس العملش چیه.اگه همیشه برای اهدا کردنشون بهتون آماده بود,درخواست های بزرگتری بکنید؛مثل کمک کردن تو یه کار مدسه ای یا دانشکگاهی و یا اداری.چیزی بخواید که آسون نشه حلش کرد ولی خیلی هم سخت نباشه.چون بعضی از دخترا میگن که من نمیدونم که چطور باید این کارو انجام بدم.اگه بازهم انجام داد یعنی از شما خوشش میاد.اما مراقب باشید که خیلی هم به طور مداوم ازش درخواست نکنید,چون ممکنه فکر کنه شما تنبلید.شما فقط قراره ببینید که از شما خوشش میاد یا نه.

     

     

     

    9.اگه تصمیم گرفتید که از شما خوشش میاد,اینو با جرعت کردن صحبت باهاش تایید کنید؛

    خیلی از دخترا خجالتی و یا عصبین نسبت به عکس العمل شما برای آغاز یه صحبت رومانتیک.حتی اگه اون با اعتمادبنفس ترین دختری به نظر بیاد که تا حالا دیدی ممکنه قبلا یه تجربه ی بد داشته باشه.اما میتونه قبول کنه اگه شما اول صحبت رو آغاز کنید.

     

     

    درآخر,اما خیلی مهم,از اینکه رفتاراشو خیلی آنالیز کنید اجتناب کنید؛

    مدام نتیجه گرفتن و "مدام برنده شدن" از اون به جای درخواست دادن و صحبت کردن باهاش کار اشتباهیه,حتی اگه بعدش بگه که از شما خوشش نمیاد.به جای اینکار درخواست کنید و باهاش وقت بگذرونید,وگرنه شما تبدیل به "دوست محاصره گر" میشید.

    برچسب ها : از کجا باید فهمید که یه دختر از ما خوشش میاد یا نه؟، چگونه باید بفهمیم که دختری دوستمان دارد؟، از کجا باید بفمیم که دختری دوستمان دارد؟

    منبع:shininemo.mihanblog.com 

    مطلب دوم:

    آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی اسـت که بوسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان شوند…
    شـنیدن جواب رد از طـرف یـک زن بـرای مـردان اصـلا” مسئله خوشایندی نمی باشد. هیچ چیـز بـه انـدازه اینکه زن رویاهایتان تقاضای ازدواج شمـا را نـپـذیـرد، برای اتـان گـران تـمـام نـمی شود. پـیـش خـود تـصـور میکردید که او به شما علاقه مند است ولی….

    احتمالا” برداشتتان از علائم علاقمندی او اشتباه بوده است.


    از نقطه نظر مردان، زنان هنگام ابراز علایق رومانتیک خود بصورتی زیرکانه و پیچیده عمل میکنند(مگراینکه طرف مقابلشان خوش تیپ و پول دار باشد آنجوری که خودشان اظهار می کنند) و اکثر آنها جوابهای ضـد و نقیضی میـدهـند چون خودشان مطمئن نیستند که چـه چیزی در سرشان میگذرد.
    بنابراین آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی اسـت که بوسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان شوند.

    در زیر برخـی از نـشـانه هـای کـه می تـواند نـشانه علاقمندی یک زن باشد را مشاهده میکنید:
    علائم علاقه مندی اغلب زنان :
    ?- او همگام با شما است ناگهان متوجه میشوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.
    آنچه که او انجام میدهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست میدهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه(صد در صد نیست) او اینکار را عمدا” انـجام میدهد زیاد است.

    ?- او حرکاتی بخصوص انجام می دهدیک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز عـلاقه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص میکند. این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.
    در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی را مشاهده میکنید:
    اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها
    خم شدن به طرف شما هنگام صحبت
    چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو
    تقلید از حرکات شما ( مثلا” اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را میکند.)
    لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید.
    اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نمودید، تقریبا” می توانید مطمئن شوید که او چراغ سبز شروع رابطه برای ازدواج را دارد به شما نشان میدهد.

    ?- او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و بـیرون رفتن با شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار میدهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـا” سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

    ?- او در مورد شما کنجکاو است زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده،پیشینه،سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوشتان نمیآید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

    ?- او وضعیت مالی شما را می سنجدزن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی میکنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” مـیتواند نشانه علاقمندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.
    توجه :
    البته پیشنهاد ما این است که اگر دیدید دختری خیلی چشم به مال و اموال شما دوخته، اصلا وقت خود را برای چنین دختری صرف نکنید زیرا او همسر خوبی برای شما نخواهد شد بلکه در موقع دارایی همدم پول شما خواهد بود و در موقع تنگدستی مته ای بر اعصاب شما.

    ?- او در مورد آینده صحبت می کند یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. درواقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـگـویـد: “وای… تـو هـم از پارک خوشت میاد؟.”

    ?- او بیقراری و بی تابی میکند,اگر او واقعا” علاقمند باشد، دور و بر شما دستپاچه و بیقرار خواهد بود، بخصوص هنگامیکه شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا” یک شخص خجالتی نرمال باشد – اگر او فقط پیش شما بی قراری میکند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

    ?- او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد ؛یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند.
    نشانه های فوق ممکن است لزوما” دلیل بر علاقـمـندی یک زن نـبـاشد چـون بـرخـی از زنان کلا” با دیگران حالتی دوستانه دارند اما اگر تـعـداد زیـادی از ایـن عـلائم را در فـردی مشاهده نمودید میتوانید به خود امیدواری دهید و به دلتان صابون بزنید
     



    برچسب‌ها: چگونه بدونیم که دختری از ما خوشش اومده یانه؟؟؟

    تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392 | 19:16 | نویسنده : هادی عزیزی |

    Samsung I8000 Omnia II

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 900 / 1900 / 2100  Size Dimensions 118 x 59.6 x 11.9 mm  Weight 117 g Display Type AMOLED resistive touchscreen, 65K colors Size 480 x 800 pixels, 3.7 inches   - TouchWiz 2.0 UI - Accelerometer sensor for auto-rotate and Motion UI - Handwriting recognition Sound Alert types Vibration; MP3, WAV ringtones Speakerphone  Yes   - 3.5 mm audio jack Memory Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photocall Call records Practically unlimited Internal 2/8/16 GB storage Card slot microSD (TransFlash), up to 32GB Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps HSCSD Yes EDGE Class 10, 236.8 kbps 3G HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps WLAN Wi-Fi 802.11 b/g Bluetooth Yes, v2.0 with A2DP Infrared port No USB Yes, microUSB v2.0 Camera Primary 5 MP, 2592 x 1944 pixels, autofocus, Dual Power LED flash Features Geo-tagging, face and smile detection, mobile blogging Video Yes,  Secondary VGA videocall camera Features OS Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional CPU ARM 1176 800MHz processor, dedicated graphics Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, IM Browser HTML, Opera Browser v9.5 Radio No Games Yes, 3D interactive games Colors Black GPS Yes, with A-GPS support Java Yes, MIDP 2.0   - Photo editor, video editor - DixX / XviD / MPEG4/ H.263/ H.264/ WMV player - MP3/ e-AAC+/ WMA / WMDRM / OMA DRM 2.1 player - Find Music service - Media Gate 3D   Battery   Standard battery, Li-Ion 1500 mAh Stand-by Up to 430 h (2G) / Up to 430 h (3G) Talk time Up to 10 h (2G) / Up to 10 h (3G)

     

    Samsung M8910 Pixon12

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 900 / 2100  Size Dimensions 108 x 53 x 13.8 mm  Weight 120 g Display Type AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors Size 480 x 800 pixels, 3.1 inches Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3 ringtones Speakerphone  Yes Memory Phonebook 1000 contacts, Photo call Call records Yes Internal 150 MB Card slot microSD (TransFlash), up to 16GB Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps HSCSD No EDGE Class 10, 236.8 kbps 3G HSDPA, 7.2 Mbps, HSUPA WLAN Yes Bluetooth Yes, v2.1 with A2DP Infrared port No USB Yes, v2.0 microUSB Camera Primary 12 MP, 4000x3000 pixels, wide 28mm lens, autofocus, xenon flash, Power LED flash Features Touch autofocus tracking, Geo-tagging, face, smile and blink detection, wide dynamic range, Smart Auto mode Video Yes, D1(720x480)@30fps Secondary Videocall camera Features Messaging SMS, MMS, Email Browser WAP 2.0/xHTML, HTML Radio Stereo FM radio with RDS Games Yes + downloadable Colors Black GPS Yes Java Yes, MIDP 2.0   - DivX/XviD/H.263/H.264/WMV/MP4 player - MP3/eAAC+/WMA/AMR player - TV-out - Organizer - Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF) - Voice memo/dial Battery   Standard battery, Li-Ion 1000 mAh


                       

    Samsung I7500

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 900 / 2100 / 1700 Size Dimensions 115 x 56 x 11.9 mm  Weight 119 g Display Type OLED capacitive touchscreen, 16M colors Size 320 x 480 pixels, 3.2 inches   - Accelerometer sensor for auto-rotate - Handwriting recognition Sound Alert types Vibration; MP3, WAV ringtones Speakerphone  Yes   - 3.5 mm audio jack Memory Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photocall Call records Practically unlimited Internal 8 GB storage, 128 MB RAM Card slot microSD (TransFlash), up to 16 GB Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps HSCSD Yes EDGE Class 10, 236.8 kbps 3G HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps WLAN Wi-Fi 802.11 b/g Bluetooth Yes v2.0 with A2DP Infrared port No USB Yes, microUSB v2.0 Camera Primary 5 MP, 2592 x 1944 pixels, autofocus, LED flash Features Geo-tagging Video Yes Secondary No Features OS Android OS,  CPU Qualcomm MSM7200A 528 MHz processor Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, IM Browser HTML Radio No Games Yes Colors Black GPS Yes Java     - MPEG4/ H.263/ H.264/ WMV player - MP3/ e-AAC+/ WMA/ RA player - Google Search, Maps, Gmail, YouTube, Calendar, Google Talk, Picasa integration - Voice memo Battery   Standard battery, Li-Ion 1440 mAh

     

    Samsung i8910 Omnia HD

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 900 / 1900 / 2100  Size Dimensions 123 x 59 x 12.9 mm  Weight 148 g Display Type AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors Size 360 x 640 pixels, 3.7 inches   - Accelerometer sensor - Proximity sensor for auto turn-off - Scratch-resistant surface Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3, WAV ringtones Speakerphone  Yes, with stereo speakers   - 3.5 mm audio jack - DNSe 2.0 (Digital Natural Sound Engine) - Virtual 5.1 channel Dolby surround Memory Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photo call, Photo Contact Call records Practically unlimited Internal 8 GB/16 GB storage, 256 MB RAM Card slot microSD (TransFlash), up to 32GB, buy memory Data GPRS Class 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps HSCSD Yes EDGE Class 12 3G HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps WLAN Wi-Fi 802.11 b/g, DLNA Bluetooth Yes, v2.0 with A2DP Infrared port No USB Yes, v2.0, microUSB Camera Primary 8 MP, 3264x2448 pixels, autofocus, LED flash Features Geo-tagging, face, smile and blink detection, image stabilization, wide dynamic range, ISO 1600 Video Yes, HD , D1 (720x480 pixels)@30fps, QVGA time-lapse and slow-mo video recording Secondary CIF videocall camera Features OS Symbian S60 rel.5 CPU ARM Cortex A8 600 MHz; 3D Graphics HW Accelerator Messaging SMS, MMS, Email Browser WAP 2.0/xHTML, HTML, Opera 9.5 Radio Stereo FM radio with RDS Games Asphalt 4 HD, incl. motion-based + downloadable Colors Black GPS Yes, with A-GPS support Java Yes, MIDP 2.0   - Digital compass - MP3 player - DivX/XviD/WMV/MP4 player - Organizer - TV-out (for SD content only) - Turn-to-mute - Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF) - Voice memo Battery   Standard battery, Li-Ion 1500 mAh Stand-by Up to 430 h (2G) / Up to 450 h (3G) Talk time Up to10 h (2G) / Up to 6 h 30 min (3G)

     

    Samsung S7350 Ultra s

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 900 / 2100  Size Dimensions 109 x 50.3 x 12.6 mm  Weight 110 g Display Type TFT, 16M colors Size 240 x 400 pixels, 2.6 inches   - Accelerometer sensor Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3, WAV ringtones Speakerphone  Yes Memory Phonebook 1000 contacts, Photo call Call records 30 dialed, 30 received, 30 missed calls Internal 100MB Card slot microSD (TransFlash), up to 16GB, buy memory Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps HSCSD No EDGE Class 10, 236.8 kbps 3G HSDPA, 7.2 Mbps WLAN No Bluetooth Yes, v2.1 with A2DP Infrared port No USB Yes, v2.0, microUSB Camera Primary 5 MP, 2592х1944 pixels, autofocus, LED flash Features Geotagging, face detection, smile shot, image stabilization, wide dynamic range Video Yes, , QVGA slow-motion and 720x480 fast-motion Secondary Yes Features Messaging SMS, MMS, Email Browser WAP 2.0/xHTML, HTML Radio Stereo FM radio with RDS Games Yes + downloadable Colors Silver GPS Yes, with A-GPS support Java Yes, MIDP 2.0   - DviX/ XviD/ MPEG4/ H.263/ H.264/ WMV9 player - MP3/AAC/WMA player - Organizer - Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF) - Voice memo/dial - T9 Battery   Standard battery Stand-by 350 h (2G) / 400 h (3G) Talk time 6 h 30 min (2G) / 4 h 6 min (3G)

     

    +
       
                    

    Samsung S7220 Ultra b

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 900 / 2100  Size Dimensions 114 x 46.3 x 11.8 mm  Weight 90 g Display Type AMOLED, 256K colors Size 320 x 240 pixels, 2.2 inches   - Accelerometer sensor Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3, WAV ringtones Speakerphone  Yes Memory Phonebook 1000 contacts, Photo call Call records Yes Internal 110 MB Card slot microSD (TransFlash), buy memory Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps HSCSD No EDGE Class 10, 236.8 kbps 3G HSDPA, 7.2 Mbps WLAN No Bluetooth Yes, v2.1 with A2DP Infrared port No USB Yes, v2.0, microUSB Camera Primary 5 MP, 2592х1944 pixels, autofocus, LED flash Features Geotagging, smile shot Video Yes Secondary Yes Features Messaging SMS, MMS, Email Browser WAP 2.0/xHTML, HTML Radio Stereo FM radio with RDS Games Yes + downloadable Colors Black, Pink GPS Yes, with A-GPS support Java Yes, MIDP 2.0   - MP3/AAC/WMA player - Organizer - Office document viewer - Voice memo/dial - T9 Battery   Standard battery, Li-Ion 960 mAh Stand-by Up to 400 h Talk time Up to 5 h 30 min (2G) / Up to 4 h (3G)

     

    Samsung i7410

    Mobile projector phone

    General 2G Network GSM 900 / 1800 / 1900  3G Network UMTS 2100  Size Dimensions 111.7 x 56.7 x 17.2 mm  Weight   Display Type TFT touchscreen, 256K colors Size 240 x 400 pixels, 3.2 inches Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3, WAV ringtones Speakerphone  Yes Memory Phonebook 1000 contacts, Photo call Call records Yes Internal 150 MB Card slot microSD (TransFlash), up to 16 GB Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps HSCSD No EDGE Class 10, 236.8 kbps 3G Yes, 384 kbps WLAN No Bluetooth Yes, v2.1 with A2DP Infrared port No USB Yes, v2.0, microUSB Camera Primary 5 MP, 2592х1944 pixels, autofocus, LED flash Video Yes,  Secondary Yes Features Messaging SMS, MMS, Email Browser WAP 2.0/xHTML, HTML Radio Stereo FM radio Games Yes + downloadable Colors Silver GPS No Java Yes, MIDP 2.0   - Projector size : Min 5" ~ Max 50" - MP3/AAC/WMA player - Organizer - Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF) - Voice memo/dial - T9 Battery   Standard battery 1440 mAh                


    Apple iPhone 3G S

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 850 / 1900 / 2100  Size Dimensions 115.5 x 62.1 x 12.3 mm  Weight 135 g Display Type TFT capacitive touchscreen, 16M colors Size 320 x 480 pixels, 3.5 inches   - Multi-touch input method - Accelerometer sensor for auto-rotate - Proximity sensor for auto turn-off - Scratch-resistant surface Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3 ringtones Speakerphone  Yes   - 3.5 mm headset jack Memory Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photocall Call records 100 received, dialed and missed calls Internal 16 GB/ 32 GB storage, 256 MB RAM Card slot No Data GPRS Yes HSCSD No EDGE Yes 3G HSDPA, 7.2 Mbps WLAN Wi-Fi 802.11b/g Bluetooth Yes, v2.1 with A2DP Infrared port No USB Yes, v2.0 Camera Primary 3.15 MP, 2048x1536 pixels, autofocus Features Touch focus, geo-tagging Video Yes,  Secondary No Features OS iPhone OS (based on Mac OS) CPU ARM Cortex A8 600 MHz, PowerVR SGX graphics Messaging SMS (threaded view), MMS, Email Browser HTML (Safari) Radio No Games Downloadable, incl. motion-based Colors Black, White  GPS Yes, with A-GPS support Java No   - Digital compass - Google Maps - Audio/video player - TV-out - Voice command/dial Battery   Standard battery, Li-Ion Stand-by Up to 300 h Talk time Up to 12 h (2G) / Up to 5 h (3G) Music play Up to 30 h

     
                   

    LG GD900 Crystal with 8MP Camera

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 900 / 2100    HSDPA 850 / 2100  Size Dimensions 105 x 52.5 x 13.5 mm  Weight 127 g Display Type TFT capacitive touchscreen, 16M colors Size 480 x 800 pixels, 3.0 inches   - S-Class Touch UI - Transparent touch-sensitive keypad - Gesture Shortcut - Accelerometer sensor for UI auto-rotate - Multi-touch input method - Proximity sensor for auto turn-off - Handwriting recognition Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3 ringtones Speakerphone  Yes   - Dolby Mobile Memory Phonebook 1000 contacts, Photocall Call records Yes Internal 1.5 GB Card slot microSD (TransFlash), up to 32GB Data GPRS Class 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps HSCSD Yes EDGE Class 10, 236.8 kbps 3G HSDPA, 7.2 Mbps WLAN Wi-Fi 802.11 b/g Bluetooth Yes, v2.1 with A2DP Infrared port No USB Yes, v2.0 microUSB Camera Primary 8 MP, 3264x2448 pixels, autofocus, LED flash Video Yes, , QVGA time-lapse and slow-mo video recording Secondary Videocall camera Features Messaging SMS, EMS, MMS, EMail, Instant Messaging Browser WAP 2.0/xHTML, HTML Radio FM radio Games Yes, 2 Colors   GPS No Java Yes, MIDP 2.0   - TV-out - MP3/AAC/AAC+/WMA player - DivX/XviD/MPEG4 player - Organizer - Document viewer (DOC, XLS, PDF) - Voice memo - T9 Battery   Standard battery, Li-Ion 1000 mAh Stand-by Up to 300 h Talk time Up to 6 h (2G) / Up to 4 h (3G)

    General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900  3G Network HSDPA 2100    HSDPA 850 / 1900 - American version Size Dimensions 105.9 x 55.3 x 12 mm  Weight 105 g Display Type TFT capacitive touchscreen, 16M colors Size 480 x 800 pixels, 3.0 inches   - S-Class Touch UI - Multi-touch input method - Accelerometer sensor for UI auto-rotate - Proximity sensor for auto turn-off Sound Alert types Vibration; Downloadable polyphonic, MP3 ringtones Speakerphone  Yes   - 3.5 mm audio jack - Dolby Mobile sound enhancement Memory Phonebook Yes, Photocall Call records 40 dialed, 40 received, 40 missed calls Internal 8 GB Card slot microSD (TransFlash), up to 32GB, buy memory Data GPRS Class 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps HSCSD No EDGE Class 10, 236.8 kbps 3G HSDPA, 7.2 Mbps WLAN Wi-Fi 802.11b/g Bluetooth Yes, v2.0 with A2DP Infrared port No USB Yes Camera Primary 5 MP, 2592х1944 pixels, Schneider-Kreuznach optics, autofocus, LED flash Features Geo-tagging, image stabilization Video Yes, , QVGA time-lapse and slow-mo video recording Secondary Videocall camera Features Messaging SMS (threaded view), MMS, Email Browser WAP 2.0/xHTML, HTML Radio FM radio; FM transmitter Games Yes Colors Silver, Titan Black, Dusty Pink GPS Yes, with A-GPS support; Google maps Java Yes, MIDP 2.0   - TV-out - MP3/AAC/AAC+/WMA player - DivX/XviD/MPEG4 player - Organizer - Document viewer (DOC, XLS, PPT, PDF) - Voice memo - T9 Battery   Standard battery, Li-Ion 1000 mAh Stand-by Up to 300 h Talk time Up to 3 h 50 min Music play Up to 30 h



    برچسب‌ها: جدید ترین موبایل های جهان

    تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392 | 12:15 | نویسنده : هادی عزیزی |

    ب اصلا جای تعجب نیست. محبوبیت این وسیله و کاربردهای آن که روز به روز رو به فزونی است و هر کسی را با هر سلیقه‌ای، از پیر و جوان، به خود جذب می‌کند. هر روزه تعداد بسیاری تبلت به فروش می‌رسند و همچنان تقاضا برای این صفحه‌ی جادویی بالاست. در این میان، ممکن است سؤالات بسیاری در مورد انتخاب بهترین گزینه ممکن، برایتان پیش بیاید و با توجه به تبلیغات وسیع شرکت‌ها و امکانات بی‌شماری که ممکن است هر برند یا سیستم عامل مختلف، منحصرا ارائه کند، سردرگم شوید و یا نتوانید به خواسته‌های مورد نیاز خود دست یابید. اگر چنین است پس این مقاله برای شما است.

     
     
    اگر نخستین باری است که به قصد خرید تبلت، قدم به بازار می‌گذارید، باید آیپد اپل را به عنوان گزینه اول خود در نظر داشته باشید. خصوصا نسل چهارم آن را که با کارایی منحصر به فرد، امکانات نرم افزاری فراوان و یک اکوسیستم بی‌نظیر، پرطرفدارترین تبلت بازار بوده و پنجره‌ای به صدها‌ هزار اپلیکیشن، بازی، آهنگ، فیلم و کتاب را به سوی شما می‌گشاید. تبلت Transformer Pad Infinity ایسوس نیز می‌تواند تجربه بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد؛ که با برخورداری از صفحه‌نمایش زیبا و با کیفیت، پردازنده اورکلاک شده ۱.۷ گیگاهرتزی و حافظه قابل افزایش و خروجی HDMI ، جدی‌ترین رقیب اندرویدی آیپد به شمار می‌رود. اما هنگامی‌که پای مسائل مالی به میان بیاید، شاید دوست داشته باشید گزینه‌های دیگری را نیز بررسی کنید. تبلت ۲۰۰ دلاری Nexus 7، قدرتمند، راحت و بسیار سریع است و اندروید آبنبات پاستیلی را مانند باد اجرا می‌کند!
     
     
     
     
    سه قانون اساسی برای خرید یک تبلت مناسب:
     
    ۱. نیاز‌هایتان را بشناسید
    سؤالات بسیار زیادی وجود دارند که باید پاسخشان را پیش از انتخاب نهایی، پیدا کرده باشید. اما مهمترین آن‌ها، این است که اصلی ترین استفاده شما از تبلت چه خواهد بود؟
    به دنبال جایگزینی برای کامپیوتر شخصی خود هستید یا صرفا به دنبال وسیله‌ای هستید تا در هنگام سفر، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را تماشا کنید؟ دسترسی ۲۴ ساعته به اینترنت برای شما در درجه اول قرار دارد؟ امکان افزایش حافظه ذخیره سازی چطور؟ یک خروجی HDMI چه؟
     
     
    ۲. قیمت همه چیز نیست!
     
    گران ترین تبلت بازار، الزاما بهترین نیست. همچنین، باید از نمونه‌های ارزان ولی بی‌کیفیت نیز برحذر باشید. حتی برخی تولید کنندگان، تبلت خود را با قیمتی نازل تر از ارزش واقعی آن به فروش می‌رسانند اما بعدا و از راه‌های گوناگون، مثلا فروش محتوای دیجیتال، نتیجه بسیار بهتری می‌گیرند. مثل شرکت آمازون و تبلت Kindle Fire HD آن که در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت بسیار مناسبی دارد. برخی دیگر نیز کاملا کمال‌گرا هستند و کیفیت و کارایی را  بر هیچ چیز دیگری ترجیح نمی‌دهند. نمونه بارز این دسته، شرکت چند صد میلیارد دلاری اپل است که در ازای طراحی خوب و کیفیت ساخت بی‌رقیب خود، پول خوبی نیز از مشتریان می‌گیرد. آیپد، بسیار خوش‌ساخت و قدرتمند است و بیش‌تر از هر تبلت دیگری در بازار، از نعمت اپلیکیشن‌های HD و اختصاصی بهره می‌برد. البته قیمت ۵۰۰ دلاری آن نیز بسیار چشمگیر است!
     
     
     
     
    ۳. تولید کنندگان نیز اهمیت دارند
     
    در مورد شرکت سازنده تبلت مورد نظرتان، باید بسیار هوشمندانه عمل کنید. خرید وسیله‌ای که پس از اندکی استفاده، کارایی خود را از دست داده یا با مشکلات فنی مواجه شود، اصلا مطلوب نخواهد بود. البته ممکن است هر تولید کننده‌ای اشتباه کند یا محصولات خود را با یک یا چند باگ نرم افزاری یا سخت افزاری عرضه کند، ولی رفع بی‌درنگ مشکل یا ارائه آپدیت‌های منظم نرم افزاری است که اهمیت دارد. پس بهتر است تحقیق درباره سوابق شرکت مورد نظر را از معیارهای اصلی انتخابتان قرار دهید.
    اگر قصد خرید یک تبلت اندرویدی دارید، ممکن است شرکت سازنده، آپدیت‌های اندروید را با قدری تأخیر در دسترس قرار دهد. مطمئن شوید که تولید کننده مورد نظر، کم‌ترین میزان دیرکرد را داشته باشد تا خدایی نکرده از جدید‌ترین‌های فناوری عقب نمانید. ایسوس و موتورولا در این زمینه، عملکرد خوبی نداشته‌اند ولی روی سامسونگ می‌توانید حساب باز کنید!
     
     
     
     
    ابعاد رایج تبلت‌ها
     
     
    ۷ تا ۷.۹ اینچی (کوچک)
     
    قطر صفحه نمایش این دسته از تبلت‌ها، بین ۷ الی ۸ اینچ بوده و کوچک تلقی می‌شوند. از این محصولات، انتظار قدرت بالایی را نمی‌توان داشت. اما با این اوصاف، چرا مردم آن‌ها را می‌خرند؟
    بدون شک مهم‌ترین دلیل آن، قیمت پایین‌تر و سهولت حمل بالای آن‌هاست که باعث محبوبیت این دسته گشته است. فکر حمل تبلت با یک کیف کوچک یا قرار دادن آن در یک جیب یا حتی امکان کار با یک دست و همچنین وزن کم‌تر، از این بازیگران کوچک، رقیبان بزرگی می‌سازد. معمول‌ترین کاربرد این ابزارک‌ها، خواندن کتاب یا مجلات الکترونیکی و همینطور وب‌گردی است.
    اگر دستانتان کوچک است، با محدودیت فضا مواجه‌هستید یا علاقه‌ای به آن غول‌های بی شاخ و دم ۱۰ اینچی ندارید، پس همین الآن، بهترین انتخاب موجود را یافته‌اید. اما فراموش نکنید که تجربه وب گردی و سرگرمی در صفحه نمایش ۱۰ اینچی لذت بخش تر از صفحه کوچک ۷ اینچی است.
     
     
     
     
     
    ۸.۹ تا ۱۰.۱ اینچی (متوسط)
     
    معمول‌ترین سایز که بیش ترین تعداد تبلت در این سایز ساخته می‌شوند. صفحه نمایش بزرگ‌تر با رزولوشن بالاتر، اصلی‌ترین تفاوت این دسته با مدل‌های ۷.۹ اینچی است.
    نمایشگر بزرگ‌تر خود یک مزیت مهم به شمار می‌رود. چرا که فیلم‌های FULL HD بسیار بهتر و درخشان تر بر روی این صفحات به نمایش در می‌آیند. تجربه‌ی انجام بازی‌های سنگین و با کیفیت امروزی نیز در این نوع تبلت‌ها بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود. تبلت‌های موجود در این دسته، قدرتمند‌تر و سریع‌تر هستند و به سبب اندازه بزرگ‌تر، از باتری بزرگ‌تری نیز بهره می‌برند.
     
     
     
     
    بزرگ‌تر از ۱۰.۱ اینچ
     
    تعداد نمونه‌های موجود در این دسته، از نظر تعداد، کم ترین آمار را در اختیار دارد. اما خبر خوش برای دوست‌داران این سری، مدل‌های مبتنی بر ویندوز ۸ هستند که به زودی وارد بازار خواهند شد.از این‌گونه تبلت‌ها به دلیل کارایی دوگانه تبلت و کامپیوتر شخصی، به عنوان هیبریدی یا ترکیبی یاد می‌شود چرا که صفحه نمایش بزرگ‌تر، قدرت بیشتر و غالبا صفحه کلید‌های سخت افزاری، از این تبلت‌ها دستگاهی همه کاره ساخته‌اند. از نظر قیمت، این ابزارک‌ها یا بهتر است بگوییم ابزار‌ها، بهای بیشتری نسبت به مدل‌های کوچک تر خواهند داشت.
    حال که انواع تبلت را از نظر بزرگی و اندازه صفحه نمایش بررسی نمودیم، بد نیست نگاهی هم به مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های کلیدی تبلت‌های امروزی انداخته و آن‌ها را با هم مقایسه کنیم. در پایان نیز نتایج حاصله را کنار هم گذاشته و بهترین موارد موجود را برایتان دست‌چین خواهیم کرد.
     
     
     
     
    عوامل موثر در کارایی و قیمت تبلت ها:
     
    1- پردازنده
    2- کیفیت صفحه نمایش
    3- سیستم عامل
    4- حافظه ذخیره سازی
    5- طراحی
    6- شرکت سازنده
     
     
    در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد تا تبلت‌های مطرح بازار را در بازه‌های قیمتی متفاوت لیست کنیم تا شاید در انتخاب صحیح به شما کمک کرده باشیم.
    اما معیارهای شما برای انتخاب تبلت چیست؟ اگر هزینه‌های نجومی قیمت گجت‌ها را کنار بگذاریم کدام قابلیت تبلت در انتخاب شما تاثیر گذارتر است؟


    برچسب‌ها: راهنمای کامل خرید یک تبلت عالی

    تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 18:50 | نویسنده : هادی عزیزی |

     

    2009 Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Coupe

     

    2009 Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Coupe

      2012 Land Rover Range Rover Evoque Pure Plus 2dr SUV2012 Land Rover Range Rover Evoque Pure Plus 2dr SUV
    2010 Bentley Continental GTC Speed AWD Convertible
    2010 Bentley Continental GTC Speed AWD Convertible
    2011 BMW X6 xDrive50i SUV
     
    2010 Dodge Viper SRT-10 Convertible
    2011 Dodge Charger RT Sedan
    2010 Chevrolet Camaro SS Coupe
    2009 Chevrolet Corvette Z06 GT1 Championship Spec Ed Hatchback
    2011 Audi R8 5.2 quattro Spyder Convertible
    2011 Audi R8 5.2 quattro Spyder Convertible
    2011 Mercedes-Benz CL-Class CL63 AMG Coupe
    2011 Mercedes-Benz E-Class E63 AMG Sedan
    2010 Mercedes-Benz S-Class S65 AMG Sedan
    2011 Mercedes-Benz SLS AMG Coupe2011 Mercedes-Benz SLS AMG Interior

    2012 Porsche Panamera Turbo Sedan  2012 Porsche Panamera S Hybrid Sedan

     2012 Porsche Panamera S Dashboard
    2008 Lamborghini Reventon AWD Coupe
     
     
    2010 Ferrari 458 Italia Coupe

     



    برچسب‌ها: جدید ترین عکس ماشین های جدید دنیا

    تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 18:36 | نویسنده : هادی عزیزی |

    اگر در ایران 15 میلیون تومان پول داشته باشید به سراغ چه خودرویی می روید ؟ پژو 206 ، تندر 90 ، سمند ، ریو ، 405 ، چری A15 یا یک خودرو دست دوم گزینه های پیش روی شما هستند ، حال ما فرض می کنیم شما همین آدم با همین بودجه در کشوری مانند آمریکا هستید ، در این مطلب خودرو هایی را به شما معرفی می کنیم که با داشتن بودجه ی 15 میلیون تومانی می توانید آن ها را بخرید :

    Kia Spectra

    Kia Spectra

    مدل:2009 - کلاس:سدان - موتور: 1.8 لیتر ( 124 اسب بخار) - مصرف سوخت : ( شهر: 10.6 جاده: 7.8 ) - قیمت پایه(دلار) :14550

     

    Nissan Versa

    Nissan Versa

    مدل:2010 - کلاس:سدان - موتور: 1.8 لیتر ( 122 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 9.7جاده: 7.3 ) - قیمت پایه(دلار) :11990

    Chevrolet Aveo

    مدل:2010 - کلاس: سدان/هاچ بک - موتور: 1.6 لیتر ( 103 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 9.7جاده: 6.9 ) -قیمت پایه(دلار) :11965

    Suzuki SX4 Sport

    مدل:2010 - کلاس:سدان - موتور: 2 لیتر ( 143 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 10.6جاده: 7.8 ) - قیمت پایه(دلار) :14949

    Smart Fortwo

    مدل:2010 - کلاس: هاچ بک کانورتیبل - موتور: 1 لیتر ( 70 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 7.1 جاده: 5.7 ) -قیمت پایه(دلار) :11990

     

    Toyota Yaris

    مدل:2010 - کلاس:سدان - موتور: 1.5 لیتر ( 106 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 8.1جاده: 6.5) - قیمت پایه(دلار) :13155

    Mazda 2

    مدل:2011 - کلاس:هاچ بک  - موتور: 1.5 لیتر ( 100 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 8.1جاده: 6.7 ) - قیمت پایه(دلار) :14780

    Hyundai Elantra

    مدل:2009 - کلاس:سدان - موتور: 2 لیتر ( 140 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 11.2جاده: 7.8 ) - قیمت پایه(دلار) :14145

    Ford Fiesta

    مدل:2011 - کلاس:سدان - موتور: 1.6 لیتر ( 120 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 8.1جاده: 6.1 ) - قیمت پایه(دلار) :13320

    Kia Forte - سراتو -

    مدل:2010 - کلاس:سدان - موتور: 2.4 لیتر ( 173 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 10.2جاده: 7.5 ) - قیمت پایه(دلار) :14695

    Hyundai Accent

    مدل:2010 - کلاس:سدان - موتور: 1.6 لیتر ( 110 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 9.7 جاده: 7.1 ) - قیمت پایه(دلار) :9970

    Nissan Cube

    مدل:2010 - کلاس:استیشن - موتور: 1.8 لیتر ( 122 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 9.7جاده: 8.1 ) - قیمت پایه(دلار) :13990

    Pontiac G3

    مدل:2010 - کلاس:هاچ بک - موتور: 1.6 لیتر ( 106 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 8.7جاده: 6.9 ) - قیمت پایه(دلار) :14275

    Kia Rio

    مدل:2010 - کلاس:سدان - موتور: 1.6 لیتر ( 104 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 9.7جاده: 7.5 ) - قیمت پایه(دلار) :11695

    Kia Rio 5

    مدل:2010 - کلاس:هاچ بک - موتور: 1.6 لیتر ( 110 اسب بخار) - مصرف سوخت : (شهر: 9.4جاده: 6.7 ) - قیمت پایه(دلار) :14795

    Kia Soul 



    برچسب‌ها: با ۱۵ میلیون تومان در آمریکا چه خودرو هایی می توانیم بخریم ؟

    تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 18:34 | نویسنده : هادی عزیزی |

     

    برید به ادامه مطلب



    برچسب‌ها: ماشین جدید ساخت ایراندنا
    ادامه مطلب

    تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 18:18 | نویسنده : هادی عزیزی |

    یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست.

    امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند.

    نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند.

    وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.



    برچسب‌ها: پسر ها پس از رابطه جنسی دیگر با ان دختر ازدواج نمیکنند!!!!!!!

    تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392 | 21:40 | نویسنده : هادی عزیزی |
    هانیه توسلیتفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    سمانه پاکدل
    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    آشا محرابی
    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    نگارفروزنده – نیوشا ضیغمی
    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

     



    زیبا بروفه

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    سحر قریشی

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    ملیکا شریفی‌نیا

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    الناز شاکردوست

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    لیلا بلوکات

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    فقیه سلطانی

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    شبنم قلی‌خانی

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

    حدیثه تهرانی

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین


    لیندا کیانی

    تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

     

     



    برچسب‌ها: ظاهر متفاوت بازیگران زن ایرانی در واقعیت و جلوی دوربین

    تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392 | 21:39 | نویسنده : هادی عزیزی |

    به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز: ظهور این شلوارها در ایران بحث و جدل هایی را در یک سال گذشته به همراه داشته است. بخشی از محافظه کاران صفحه ای را در فیس بوک با عنوان “از ساپورت بدم می آید” راه اندازی کرده اند.  این افراد معتقدند زنانی که این شلوار را به تن کنند چارچوب های اسلامی را رعایت نمی کنند.

    همچنین این عبارت “حمله لشکر ساپورت ها به تهران” رواج بسیاری در میان محافظه کاران ایرانی داشته است.

     

    اما وظیفه مسئولین امر در برخورد با این اپیدمی چگونه باید باشد به عنوان مثال یک چاقو هم می تواند به ما در غذا پختن کمک کند هم در ارتکاب به جرم . حال باید دید که ساپورت اگر تحت کنترل باشد مفید واقع می شود یا مضر.

     

    البته در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت که چند سال پیش هم مانتوهای کوتاه رواج یافته بود که به آرامی از سوی استفاده کنندگان کنار گذاشته شد زیرا مُد، زمانی بوجود می آید و مدتی بعد اضمحلال می یابد. رویکرد جوانان و بویژه دختران به استفاده از قلیان را می توان در همین چارچوب تببین کرد. اما آیا این دلیلی برای عدم کنترل این اپیدمی خواهد شد یا لازم است جامعه را با فرهنگ استفاده از این چنین کالاهایی آشنا کنیم چرا که روشنگری و بصیرت دهی در موضوعات مختلف  بازخورد بسیار بهتری را در مقابل رفتار قهر آمیز خواهد داشت.
    پارسال مانتوی کوتاه و قلیان  ،امسال ساپورت و سال آینده  چیز دیگری دغدغه فرهنگ جامعه ما خواهد بود اینجاست که تبیین و اقدام عملی و تبلیغاتی و فرهنگ سازی گسترده با تمام توان و تجهیزات در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی راه گشا و سدی استوار در برابر سنگ پرانی های فرهنگ های بیگانه خواهد بود.



    برچسب‌ها: معضل دختران ساپورت پوش در خیابانهای تهران

    تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392 | 21:36 | نویسنده : هادی عزیزی |

     

     

     

     

     

    عکس, وقت خریدن آیفون 5 رسید + قیمت دقیق

     

     

     

    عکس, قیمت دقیق گالکسی S۴


    ادامه مطلب

    تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392 | 21:12 | نویسنده : هادی عزیزی |

    عکس, تست شخصیت شناسی اسفند 90



    برچسب‌ها: تست شخصیت شناسی
    ادامه مطلب

    تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392 | 21:7 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه